Voka Vlaams-Brabant viert nieuwe jaar samen met Hagelandse ondernemers tijdens Lentereceptie

Netwerkorganisatie Voka Kvk Vlaams-Brabant organiseert dit jaar drie lenterecepties onder de noemer Spring into ’22. De Voka Lenterecepties vormen een alternatief voor de Nieuwjaarsreceptie die twee jaar op rij niet kon doorgaan. De Hagelandse ondernemer is alvast welkom bij filiaal Mercedes-Benz Claes & Zonen te Tienen. “Dat we dit jaar driemaal het glas heffen, getuigt van ambitie én toont aan dat we er enorm naar uitkijken om onze leden opnieuw in een feestelijke setting te mogen ontvangen”, zegt Kris Claes, gedelegeerd bestuurder van Voka Vlaams-Brabant.

Na twee speciale coronajaren is de eventsector eindelijk aan herademen toe. Ook netwerkorganisatie Voka Vlaams-Brabant is erop gebrand haar leden opnieuw samen te brengen in een feestelijke setting. Opvallend detail: dit jaar organiseren ze niet één, maar welgeteld drie netwerkfeesten. Aan de nieuwe formule koppelen ze ook een nieuwe naam: Spring into ’22 - Voka Lentereceptie. De Lenterecepties zullen doorgaan op drie verschillende locaties, waarvan één op 24 maart bij Mercedes-Benz Claes & Zonen in Tienen.

Toprestaurants

Met het drieluik wil Voka Vlaams-Brabant verspreid over de hele provincie haar leden de kans geven om samen het ondernemerschap te vieren. “De diversiteit van deze provincie is net haar kwaliteit. Vandaar ook het idee om in elke regio lokale accenten te leggen”, vertelt Walter Kestens, Voka regiovoorzitter Zuid-Hageland. “Voor de Hagelandse Lentereceptie kunnen we rekenen op de culinaire bijdrage van toprestaurants als Melchior en Fidalgo. Daarnaast voorzien we een debat tussen alle burgemeester uit regio Zuid-Hageland gevolgd door een keynote van Frank Beckx, directeur van het Kennis- en Lobbycentrum bij Voka.”

Ondernemer van het jaar

Diezelfde avond zal Danielle Vanwesenbeeck, voorzitter Voka Kvk Vlaams-Brabant de award van ‘Zuid-Hagelandse Ondernemer van het jaar’ uitreiken. Een eer die vorig jaar te beurt viel aan Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart uit Tienen. “Deze award past perfect in het kader van onze Lenterecepties. Zulke events zijn een springplank voor iedereen met ambitie op vlak van ondernemen", vertelt Kris Claes, gedelegeerd bestuurder Voka Vlaams-Brabant. "De dynamiek die ontstaat wanneer je gelijkgezinde samenbrengt, is bijzonder waardevol en de drijvende kracht van vele ondernemingen. Als netwerkorganisatie is het één van onze prioriteiten om die motor draaiende te houden”, besluit Claes.